Maksevõimalused

Tavidist on võimalik osta kulda ja hõbedat e-poe kaudu või külastades mõnda meie kontorit. Juhime tähelepanu, et ostu sooritades peab klient, st toote eest tasuja ja ka toote saaja olema sama isik. See kehtib ostude puhul nii kontoris kohapeal kui ka e-poes.

Ostes e-poest

E-poest ostes on võimalik maksta vaid ülekandega.

1) Arve: Kui olete e-poes oma tellimuse esitanud, saadetakse teie poolt antud e-posti aadressile automaatselt arve, mis sisaldab makseinfot. Palume ülekanne teha arvel näidatud Tavidi arvelduskontodele. Makset tehes viidake alati ka arvenumbrile.

2) Makse laekumine: Tavaliselt laekuvad maksed meile samal päeval. Kui teete ülekande teisest pangast pärast kella 16:30, jõuab raha meieni järgmisel tööpäeval.

Kontorist kohapealt ostes

Võtame vastu sularaha, deebet- ja krediitkaarte ning välisvaluutat.

Seadusest tulenevalt on meil kohustus tuvastada klient, kes ostab kuld- või hõbetooteid summas üle 15000 euro (hõbemüntide puhul 6400 eurot).

Isiku tuvastamiseks kohustub klient esitama ühe järgnevatest dokumentidest:

    • Eesti pass
    • Euroopa Liidus välja antud ID kaart
    • Diplomaatiline pass
    • Eestis välja antud juhiluba
    • Välisriigi või välismaalase pass
        NB! Dokumendi esitamata jätmisel ei ole võimalik tehingut teostada

A. Välisvaluuta: Tavid aktsepteerib välisvaluutat maksete eest tasumisel. Ostuhetkel vahetame valuuta eurodeks. Kulla ja hõbeda ostu puhul pakume soodsaimat kurssi. Täpsema info küsimiseks helistage +372 627 9900 või kirjutage tavid@tavid.ee.

B. Pangakaardid: Kulla eest tasumisel aktsepteerime Visa, Mastercard ja Maestro deebet- ja krediitkaarte ilma lisanduva teenustasuta.

Partnerid