- Kättetoimetamine
- Kindlustus
- Pakend
- Saadetise jälgimine
- Hilinemine
- Postikulu
Järeletulemisega
Kui olete valinud kättesaamise järeletulemisega Tavidi kontorisse, anname Teile teada, kui makse on laekunud ja kaup on soovitud kontoris olemas. Reeglina võite ostetud kaubale soovitud kontorisse järele tulla makse laekumisega samal päeval. Kui Teie soovitud tooteid ei ole laos, võtame Teiega ühendust ja anname teada eeldatava saabumise aja.
Omniva kullerteenus
Teie tellimus on täielikult kindlustatud ning toimetatakse kätte Omniva kulleri poolt. Teie kaup pannakse tööpäevadel teele samal päeval, kui makse on laekunud. Tarneaeg sõltub sihtkohast ja on reeglina 1-2 tööpäeva. Kuller võtab Teiega ühendust telefoni teel, et leppida kokku kauba üleandmine. Kui Teie soovitud tooteid ei ole võimalik kohe teele panna, võtame Teiega ühendust ja anname teada eeldatava kättetoimetamise aja.
Omniva pakiautomaadi teenus
Kaup toimetatakse Teie poolt tellimuse vormistamisel valitud Omniva pakiautomaati. Saadetis pannakse tööpäevadel teele samal päeval, kui makse on laekunud. Kui Teie soovitud tooteid ei ole võimalik kohe postitada, võtame Teiega ühendust ja anname teada eeldatava saabumise aja. Tarneaeg sõltub sihtkohast ja on reeglina 2-3 tööpäeva. Kui Teie pakk on saabunud sihtkohta, saadetakse Teile sõnumiga kood selle kättesaamiseks kindlast automaadist.
Rahvusvaheline tarne
Rahvusvahelise tarne puhul palume alati meiega eelnevalt ühendust võtta telefonil +372 627 9900 või e-posti teel tavid@tavid.ee, et leppida kokku üksikasjad. Teie tellimus postitatakse rahvusvahelise kullerfirmaga ning sõltuvalt teenuse osutajast toimub kättesaamine kullerilt või lähimast postkontorist. Kaup pannakse tööpäevadel teele samal päeval, kui makse on laekunud. Kui Teie soovitud tooteid ei ole võimalik kohe teele panna, võtame Teiega ühendust ja anname teada eeldatava postitamise aja. Tarneaeg sõltub valitud sihtkohast. Jätame endale õiguse tühistada tellimus, kui kauba saatmine sihtriiki ei ole võimalik turvalisuse, maksude või kohalikust seadusandlusest tulenevate piirangute tõttu.
NB! Kaup väljastatakse ainult isikule, kelle arveldusarvelt raha on laekunud. Juriidilise isiku puhul väljastatakse kuld juriidilise isiku seaduslikule esindajale.
Saadetis on täielikult kindlustatud ning juhul, kui see läheb transpordi käigus kaduma või on Teieni jõudmisel kahjustatud, siis palun andke meile sellest teada. Tavid jätab endale õiguse otsustada, kas saadame kauba uuesti või tagastame raha.
Vältimaks toodete kahjustumist transpordi käigus, postitame need pehmendusega pakendis.
Kui saadetis on teele pandud, edastame Teile sellekohase teate ja koodi, mille abil saate paki teekonda jälgida.
Kui saadetis peaks hilinema või on toode laost otsas, annab Tavid sellest alati teada ning täpsustab Teie toote kättesaamise detailid.
Omniva kulleritasu on Eesti piires 7.6 eurot, Omniva pakiautomaadi teenustasu on 3.08 eurot. Kui te soovite oma tooted kätte saada mõnest teisest riigist, võtke meiega ühendust telefonil +372 627 9900 või e-kirja teel tavid@tavid.ee, et leppida kokku hinnas (alates 70 eurot) ja tingimustes.